TV2 Nyhederne bragte torsdag aften et indslag med påstande om, at BabySam er ejet af et udenlandsk selskab, at BabySams ’ejer’ er beliggende i et såkaldt skattely, og at ejerformen skulle flytte indtægter ud af landet og medvirke til, at BabySam ikke betaler skat. Påstandene er forkerte, og indslaget var stærkt misvisende i forhold til de svar, som BabySams formand forinden havde givet den pågældende journalist inden for en ganske kort svarfrist.

For uddybende kommentarer, se venligst nedenstående udmelding:
Dansk

For yderligere information, kontakt venligst:

Polaris
Jan Johan Kühl, Managing Partner
Telefon: +23 25 32 66
Mail: jjk@polarisequity.dk